Tuesday, August 18, 2009

lost contact.....

boy: wei! ko ingat aku lagi tak???

*thinking blindly* *snap*

girl: Highschool????ingat ah.....dulu kita sama sama tembam!!! skang da hensem!

boy: hahahaha..ko pun dah mengancam skarang.....makin cantik siot.......ingat tak kite selalu gaduh hehehehehe.........

*laughing*

girl: gadoh satu hal....sampai nak bunuh plak tu!!!!hahhaaaa~ko tinggal mane sekarang?buat apa sekarang?

boy: aku still tinggal tempat lama kat Puchong.....aku belajar lagi...hebat ah ko..tak sangka boleh jadi pelakon pulak......dengan muke innocent dulu......tudung ala2 labuh sikit...hehehehe...bila ingat balik cute ah ko dulu.....hehehehe...tapi sekarang dah gorgeous....camane boleh kurus ni.....pergi slimworld per.............

girl: siot!!!!aku sakit ah dulu...ulser dalam perut!!!!sebab makan banyak sangat....hahhaaa~belajar apa dekat sana??innocent kepala hotak ko la...dulu selalu gaduh nak innocent ape ke bende ni???huhuhuuu~ko pulak?kenapa tiba tiba hensem?ko buat plastik surgery ek? =P

boy: hehehehe...sekarang tak nak gaduh ah...nak ngurat lak...hahahahaha....tu ah makan banyak sangat..tapi takpe ada hikmahnya...aku belajar microbiology..hehehe..mana ada duit nak wat plastic surgery...aku memang hensem dari dulu lagi...ko je yang tak sedar....hehehehehe....tak ah...aku kurang makan bila sekolah dah habis dulu......hehehehehe....kelakar ah dulu waktu sekolah dulu..tak leh ingat dah....

*paused*

girl: tu ah pasal.....gila nak ngorat!nak kena penampar????huhuhuuuu~

end*

moral of the story........no wonder she doesn't have a boyfriend...... -_-'''

1 comment:

Anonymous said...

Could that girl be you?